what is love?

hej,kom hem för typ 10 minuter sen från träningen,va dock inte med pågrund av att jag har ont i halsen..
blir jag sjuk så slår jag nån!
iallafall,skrev inget efter skolan eftersom jag behövde plugga till fysikprovet imorron,asså jag har suttit och lyssnat på varje lektion och skrivit ner och läst i boken ändå förstår jag inte ett skit,det går in genom ena örat och ut genom andra..
nog om det negativa,skoldagen va rätt chill,börja 9 på franzén för att se på luciatåget,det va väl fint men seriöst en del såg så jävla ointresserade ut som stod där på scenen och sjöng så man fattar inte varför dom ens valde att va med där???
annars har skoldagen varit toppen pyssel hela dan,fick ett julkort av simon också,snäll han är!
sen gick jag hem typ -13 va typ -18 imorse,varmt!
aja,nu ska jag läsa mer fysik och duscha,så hörs vi snart med dag 13!

puss


whi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0