plugge on

hej,sitter och pluggar litt,matteprov och spanskaglosor imorrn vettni,älska skolan just nu,bara en massa prov♥
hah,närå jag hatar att det alltid ska vara en massa prov innan jul,blir väl dubbelt så många innan skolavslutningen i juni..
men jag iallafall typ allt i matten sen spanskan kan jag också,så de är ju bra,kanske det går bra imorron också om jag inte får blackout innan jag ska skriva,som jag brukar få..
aja,idag har jag inte gjort så mycket,mest chillat har haft en fruktansvärd huvudvärk hela dan,idag när vi skulle ha första timmen alltså so så dök inte läraren upp då fick vi hål och då kom hon som sitter i receptionen och skällde upp några i våran klass för att dom inte var på lektion och jobbade med so,då frågade tjejerna i min klass vad dom skulle jobba med eftersom vi ska börja med etik och moral och vi har inte fått nått om det än,då sa hon men jag tycker ni ska jobba ändå,och dom i min klass sa men fatta vi har ingenting att jobba med,då vart hon sur och emma fick gå med till rektorn och höra att det inte fanns nåt som hette hål,kontstigt tycker jag eftersom alla andra klasser på skolan får ha hål om dom inte har nån lärare..
aja,har inget mer att skriva,så vi hörs senare!
puss


whi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0