i loooove you


whi


hej,skolan idag som vanligt och imorse när jag vaknade var allt katastrof,håret utseendet och allt,så drog på mig ett par jeans och en tjocktröja,och åkte till skolan och skrev no provet vilket gick hyfsat,då fick vi gå tidigare från no:n då gick jag och lara och bredde ut oss på sofforna i hallen och typ låg och slappade,vilket vi gjorde hela lunchrasten också..
när jag kom hem kollade jag på termometern för jag tyckte det va kallt,det va -20,suck!
aja,nu har jag inte gjort så mycket mest slappat tror banne mig jag ska slå på en film för ikväll behöver jag inte plugga!

förresten så såg jag att jag hade fått en jättegullig kommentar och allt är toppen med mig!
du får en länkning!
sloarez.blogg.se/

hörs senare,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0