dag 7

det här ska handla om min bästavän,jag har ju flera bästa vänner men den bästa är carro!


jag har känt carro ända sen dagis,och vi har varit kompisar i alla tider,kommer ihåg att när vi va små var jag ute i hennes stuga på kalas.
men vi har gått i samma klass några år vi fast det har varit till och från vi gick i samma klass i 6-års och 4:an tror det är nåt mer år också,men även fast vi inte går i samma klass är vi ändå med varandra nästan varje rast och vi går oftast hem med varann från skolan eftersom vi i stort sett bor grannar!

hon är världens snällaste och omtänksammaste jag vet dom som inte har träffat henne har gått miste om något toppen!
jag älskar henne av hela mitt hjärta,jag kan berätta allt för henne hon lyssnar ALLTID på mig och hon har alltid något vettigt att säga,det går inte en dag utan att man skrattar så man får ont i magen,hon är helt underbart härlig tjej,och i somras när vi var i leksand var helt toppen!
asså det går inte att finna ord hur jäkla toppen hon är,hon är alltid glad och får en alltid på bra humör det går inte att vara sur när hon är i närheten,hon är en sån jävla underbar vän,går inte att säga mer än att om alla skulle ha en vän som carro skulle nog ingen vara sur!
åh,jag älskar dig caroline törnberg!♥





Trackback
RSS 2.0