dag 6

det här ska handla om min dag,blir väl lättast med en lista!

- klev upp 7.30 och fikade,sen klädde jag på mig och sådär.

-mötte carro,natha,amanda och melinda vid halv 9 då traskade vi till skolan,kom dit typ kvart i och vi började 10 över.

-hade mentorstid,engelska,lunch,spanska,svenska och sist matte,drygaste ämnet sist på dan,och då råkade jag även säga fel,skulle säga på torsdag är det prov till simon,men istället blev det på prov är det torsdag så han och julia satt och garva åt mig hela lektionen;)

-sen slutade jag 15.20 då gjorde jag sällskap med julia amanda carro och natha hem då blev jag stående ute och pratade med amanda och carro till 4.

-satt mig och såg glee

-åt

-tränade

-och nu bloggar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0