dag 5

vad är kärlek?

kärlek kan betyda olika saker för människor.
en del ser kärlek som att älska sina vänner och en del ser kärlek som att man är kär i någon.
för mig är inte kärlek och att älska någon samma sak,eller nästan men inte riktigt,kärlek för mig är att vara riktigt kär i någon och att älska någon är att jag tex älskar mina vänner över allt annat på denna jord,självklart älskar jag min familj och kanin lika mycket också!
och skulle jag vara tillsammans med någon skulle jag självklart älska den också,men om du har en jättebra vän och du säger att du älskar honom/henne så betyder ju inte det att du är kär utan bara älskar personen som kompis,och det är därför jag inte tycker att kärlek och att älska någon alltid är samma sak,det är oftast så men inte alltid.

men det här med kärlek för mig det är när man är kär och det pirrar i magen så fort man ser personen man är kär i och blir alldeles glad när man hör personens namn,det är kärlek för mig!

men somsagt jag vet inte hur det är för er men det är iallafall äkta kärlek för mig.

det va allt,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0