dag 27 & 28

dag 27 min favoritplats:

jag har många favoritplatser,en är hemma,en är i farmors stuga och sen älskar jag leksand!
jag har varit i leksand 4 år(eller 5) i rad nu tror jag och det har varit lika roligt varenda år,var där när jag va liten också,men i somras va lätt roligast,eftersom världens bästa vän va med!


dag 28 det här saknar jag:


jag saknar min farfar,eller ja inte min riktiga han var min låtsas farfar och han bodde med farmor i uppsala,men dom var här väldigt ofta och jag brukade tvinga in honom i lekstugan och han va jättelång och lekstugan va jätteliten så han fick typ gå ner på knä när han skulle in genom dörren men han lekte alltid med mig och han dog i magcancer..jag saknar honom!

oså saknar jag sommaren 2010!
hoppas sommaren 2011 blir lika bra,men det är nog omöjligt,för jag hade den bästa sommaren i hela mitt liv i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0