dag 2

min första kärlek


hm,ja alla har väl haft såna där oseriösa "förhållanden" i typ ettan & tvåan jag hade iallafall ett par stycken,med killar som jag är asbra vänner med idag!
men min första riktiga kärlek var i femman med jesper grafström även kallad grafa;)
kom ihåg att vi blev tillsammans i början av januari och gjorde slut i slutet på augusti,vi höll ihop i 7 månader,vi bor nästan grannar,och jag kommer ihåg att jag nog aldrig varit så kär på riktigt som jag va då.
vi gjorde ganska mycket ihop,men tillslut funkade det inte längre,vi gjorde slut,jag var jätteledsen men det blev bra efter ett tag,både jag och grafa har haft andra förhållanden efter det.
jag och grafa går i samma klass idag och det har vi gjort sen typ sex-års och vi är fortfarande bra kompisar!

det va nog allt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0