dag 18

min favoritfödelsedag:

alla mina födelsedagar har ju varit toppen,men förra året var det så himla mysigt!
det va en söndag och jag blev väckt halv 7 va lite grinig för att jag hade varit och spelat handbolls-dm(som vi vann) dagen innan och ville sova,men jag klev upp och fick massa paket och då fick jag min iphone,så jag bytte minneskort,sen klädde jag på mig och åkte till sundsvall för att min bror hade hockeymatch då kom nästan alla hockeyföräldrar och grattade mig både för födelsedagen och vinsten dagen innan!
när den matchen va slut åkte vi hem och lagade mat sen kom jenny,fanny,tina,mathilda och ofelia och åt här,sen kollade vi på film och bara mös,det va supermysigt det va en av dom bästa födelsedagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0