15december

asså seriöst hur tänker du?
fattar inte att man går runt och säger att jag har snackat skit,när jag inte sagt nåt,tro som du vill men vad du än säger har jag inte sagt ett piss,du kan ju tro på dom som talar osanning,som du vill,men kom inte till mig nästa gång du behöver råd eller hjälp,asså fyfan..


hej på er,dagen idag har varit super fram tills jag fick veta att en i min klass har sagt till en annan att jag har snackat skit om henne,när jag inte har sagt nåt..aja vi skiter i de.
annars har dagen varit toppen,idag när jag klev innanför dörren hemma så gick strömmen och den va borta ett bra tag,sen dess har jag bara suttit här och ska nog inte göra någor mer heller,vi hörs senare!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0