glömde publicera..

hej,förlåt att jag inte har skrivit nåt,men jag har inte hunnit.
imorse klev jag upp 9 och då hoppade jag in i duschen sen åkte jag och mamma till kramfors och kollade på bror som spelade hockey,dom vann med 5-3:D
sen så åkte vi till marcus lägenhet sen hängde han med oss hem,så då handlade vi mat,så när vi kom hem började vi med maten vi gjorde räkmackor till förrätt och kött o potatatis till mat då;)
efter maten sprang jag ner till ofelia eftersom det regnade..
vi hade askul som vanligt och när jag kom va pappa hemma han har varit på åland sen i torsdags så han hade köpt med en stor kartong med vinegum och en påse med olika chokladsorter till hela familjen=)
men nu ska jag kila
PUSS



jag skulle ha publicerat de igår men jag blömde bort;;
kolla in ikv så kommer dagens sötis och dagens blogg upp,nu ska jag fixa klart mig sen halv 9 går ja till ofelia sen går vi till skolan för att vi börjar 10 över 9,så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0