hejsan

idag vare sista skoldan innan helgen sluta 10 i 3 o dubbelpass sista timmarna,dryygt!
men aja,kom hem vid 10 över och va med syster då dammsög jag hela nedervåningen då kom mamma hem så då gick jag och duschade sen åkte vi upp till åhmans och åt middag hade ingen och vara med eftersom syster va med sina kompisar och dom är 4 år yngre så dom är inte så roliga,men sen kom sjölle och walle!
då va jag med dom oså,sen drog vi hem så kom hem vid 11 typ.
imorron åker jag ner till birsta och handlar lite kläder inför skolfotot på torsdag ska köpa ett par skor också,blir kanske converse eller nåt,
men jag orkar inte skriva mer nu,skriver imorrn.
PUSS


jag saknar sommaren det är typ 12 grader på dagarna och det är augusti! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0