FÖRLÅT

jag är ledsen för att jag inte har skrivit nånting idag,men först så kom min gudmor och hennes man hit,jag har inte träffat dom på över 2 år,och dom bor i göteborg..
sen så vid 4 så kom pappa hem och hämtade marcus säng han skulle köra upp den till kramfors och jag följde med för att se hur hans och philips lägenhet ser ut,för han har flyttat till kramfors idag för att han ska gå hockeygymnasiet där:)
men iaf sen när vi kom hem så åt vi och jag har inte hunnit fixa bilderna än,så dom kommer nog imorron skulle jag tro=)
men nu har jag inget att skriva,jag ska gå och fixa lite saker.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Pojkarnasflickor

Hej!

Vilken fin blogg du har!

Grattis, du har kommit med på vår vinnarlissta Vecka.29.

Ha det bra!

//pojkarnasflickor.

2010-08-03 @ 11:03:13
URL: http://pojkarnasflickor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0