got a bottle of whatever but it's getting us drunk

Var på skolan igår sen träffade jag Lisa,vi kollade först på teknikarnas nollning sen donken och till slut hamnade vi på min baksida med massa tända ljus och en brasa plus en massa gotta. Där satt vi i några timmar till Lisas skjuts kom och då gick jag in och la mig och somnade rätt fort och vaknade upp imorse med halsont från helvetet. Inte det roligaste,att jag aldrig ska få vara frisk. Om cirka en och en halvtimme ska jag vara färdig fixad och klar för då ska vi åka upp till Hornöberget med farmor och äta middag för att hon fyllde år förra helgen! Blir nog himla trevligt! Sen när jag kommer hem vet jag inte vad jag gör,kanske hittar på något.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0