det kanske måste göra ont ibland

Vaknade upp med världens huvudvärk och en hals som strejkade. Så pågrund av det + ett nästan inte användbart knä så stannade jag hemma från vandringen idag, men med några timmars sömn mitt på dagen så mådde jag bättre och nu är huvudvärken borta iallafall. Så det är alltså ungefär vad jag gjort idag. Legat i sängen och kollat på Grey's Anatomy och försökt fått i mig lite mat men kan knappt svälja så det är jäkligt svårt. Hoppas jag mår bättre för då ska jag på skolan sen på kvällen ska jag vara med Lisa och titta på tekniks nollning! Ska bli trevligt att umgås med den tösen då det var lite mer än två veckor sen sist. Nu ska jag duscha sen hade jag nog tänkt att jag skulle se lite på film sen sova!
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0